Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
24.11.2017
08:32
Вітаю Вас Гость | RSS
Маловільшанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Меню сайту

Корисні посилання

 Обдарованість 
 

 На рубежі XX—XXI ст. окреслилися принципово нові риси світової цивілізації, пов'язані з особливостями функціонування постіндустріальних суспільств, інформаційних технологій, процесів глобалізації, що дає підстави стверджувати про формування нової цивілізації — ноосферно-космічної. Найбільшого успіху досягатимуть держави, які мають висококваліфіковані кадри у високотехнологічних галузях виробництва. Тому проблема обдарованості, творчості, інтелекту виходить на передній план у державній політиці, визначаючи пошук, навчання і виховання обдарованих дітей та молоді, стимулювання творчої праці, захист талантів.

Закон України «Про освіту» передбачає з метою розвитку здібностей, обдарувань і таланту дітей створення профільних класів (з поглибленим вивченням окремих предметів або початкової допрофесійної підготовки), спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, навчально-виховних колективів, об'єднань. Найбільш обдарованим дітям держава надає підтримку і заохочує їх (виділяє стипендії, направляє на навчання і стажування до провідних вітчизняних і зарубіжних освітніх центрів).  

 

 

Методичні рекомендації педагогічним працівникам щодо роботи з обдарованими дітьми

Рекомендації щодо створення програми роботи з обдарованими дітьми

Форми роботи вчителя з обдарованими дітьми

"То що ж таке обдарованість"? (Калейдоскоп тлумачень)

Аспекти психолого-педагогічної характеристики обдарованої дитини Виявлення обдарованих дітей·Програма спостереження на уроці за здійсненням розвитку мислення учнів (Орієнтовна)·"Шкільні" типи обдарованих·Проблеми обдарованих дітей·Принципи виховання обдарованих дітей·Принципи педагогічної творчості вчителя, реалізація яких сприяє творчому розвитку собистості·Основні напрями виховання обдарованих дітей·Картка обдарованої дитини

Перелік орієнтовних заходів щодо планування роботи з обдарованими дітьми

Опитувальник (шкала оцінки динаміки розвитку основних інтелектуальних та творчих здібностей учнів (гуртківців).

Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми школи І ступеня

Анкета щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана і Кафа

Тест "Не проґав вундеркінда"

Тест визначення ступеня сформованості творчих здібностей

Поради педагогічному працівнику Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей·Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми

Поради батькам щодо виховання обдарованої дитини в сім'ї Роль батьків у вихованні обдарованої дитини в сім'ї·Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей·Поради батькам, які виховують з обдаровану дитину·Поради Девіда Льюїса щодо розвитку обдарованої дитини

Корисні лінки: Все для розвитку дитини. Електронні навчальні посібники

 

  


Вхід на сайт

Пошук

Copyright MyCorp © 2017